пʼятниця, 23 березня 2018 р.

ПРОФІЛАКТИКА ЖОРСТОКОГО ПОВОДЖЕННЯ З ДІТЬМИ


Необхідною умовою попередження жорстокого поводження з дітьми є підвищення психологічної та педагогічної обізнаності педа­гогів. Дуже важливо, щоб педагоги усвідомлювали ті наслідки, до яких призводить жорстоке поводження з дітьми, та розуміли, які дії щодо дітей є жорстокими і де вимогливість межує з жорстокістю.
Адже педагоги мають за будь-яких умов проявляти великодушність до дітей, поважати їхні права, визнавати право кожної дитини бути ін­шою, сприймати її такою, якою вона є, вміти поставити себе на місце дитини, співпрацювати з нею на засадах партнерства.
Щоб домогтися гармонійних стосунків кожного педагога з дітьми ми проводимо з педагогічним колективом різні форми методичної роботи. Зокрема в ЗДО №37 «Пізнайко» було проведено такі заходи:
1.    Підготовлено для педагогів інформаційне повідомлення «Слухаємо дитину: приховані повідомлення»;
2.    Підготовлено для педагогів інформаційне повідомлення «Насилля у дитячому садку»;
3.    Анкетування педагогів «Що я знаю про толерантність»;
4.    Оформлені пам’ятки для батьків стосовно профілактики жорстокого поводження з дітьми;
5.    Підготовлено консультацію для батьків «Сімейне спілкування без насильства і маніпуляцій»;
6.    З дітьми були проведені бесіди щодо захисту їхніх прав.
А 21 березня 2018 року в нашому садочку практичний психолог Позняк Т.А. та педагог соціальний Кутенець К.А. провели з педагогами семінар з елементами тренінгу на тему: «Профілактика жорстокого поводження з дітьми», який розпочався словами видатного українського педагога В. Сухомлинського: «Дитинство – найважливіший період людського життя, не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, самобутнє, неповторне життя. І від того, як пройшло дитинство, хто вів дитину за руки в дитячі роки, що увійшло до її розуму і серця з навколишнього світу, від цього у вирішальній мірі залежить те, якою людиною стане сьогоднішній малюк». Педагоги під час семінару не тільки отримали інформацію щодо застосування різноманітних методів виховання дітей, а й змогли побувати в ролі дітей, батьків.
Під час рефлексії всі педагоги висловили свої думки, що отримана інформація дуже корисна, та знадобиться їм і в роботі з дітьми, і в роботі з батьками. 
















  Дослідження свідчать, що останнім часом значно збільшилася кількість дітей дошкільного віку з підвищеною тривожністю. Однією з основних пр...