Дитяча Академія наук


У "Пізнайці" створена і функціонує

Дитяча Академія Наук


Естетичний факультет



Мета: розвивати  музично-естетичні враження і образотворчі здібності , які сприяють розвитку емоційних центрів мозку, активізувати розумову діяльність, сприяти інтелектуальному розвитку дитини.
Завдання:
1.Ознайомити вихованців з  різними видами мистецтва: музика образотворче мистецтво, театр. Прилучати їх до краси і гармонії, пробудити у дітей творчі сили і бажання займатися різними видами художньої діяльності.
2. Забезпечити умови для повноцінного, своєчасного, різнобічного розвитку дітей, формування творчої особистості.
3.Розвивати творчий потенціал, професійну компетентність.

Факультет фізичного розвитку


Мета: сприяти підвищенню фізичної підготовленості вихованців                  
 при одночасному розвитку їх розумових здібностей.
Завдання :
1.Розвивати засобами фізичної культури рухові, інтелектуальні та особистісні якості дітей.
2.Формувати у дітей життєво важливі рухові вміння і навички, знання в області гігієни, медицини та фізкультури.
3.Підвищити рівень професійної майстерності педагогів, сприяти прояву їх творчих здібностей, пошуку оптимальних методів і прийомів фізичного розвитку вихованців.

Логіко-математичний факультет




 
Мета: Сприяти розвитку інтелекту дитини шляхом формування логічних умінь та аналітико – синтетичних операцій мислення.  
Завдання:                                                                                                                                                                                   
1.Розвивати навички використання логіко - математичних знань в практичній діяльності, швидкість мислення, увагу, зосередженість. Будити творчу уяву, фантазію.
 2.Вчити дітей висувати припущення, висловлювати міркування, доводити свою думку; вправлятися  в навичках доказового мислення. Розвивати асоціативне мислення.
3.Підвищення професійну майстерність педагогічних працівників щодо розвитку логіко- математичних умінь дітей дошкільного віку , здійснювати пошук   альтернативних методів та прийомів розвитку інтелектуальних здібностей вихованців.

Природознавчо-евристичний факультет



Мета: Формувати у дошкільників цілісні уявлення про природне середовище, активізувати мисленнєву діяльність, розвивати інтелект дітей засобами пізнання об’єктів природи.

Завдання:
1.Вчити дітей встановлювати причинно - наслідкові зв’язки між життєдіяльністю людини і природою, бачити природу як цілісний живий організм, усвідомлювати себе частиною його.
2. Вчити порівнювати, узагальнювати, систематизувати об’єкти і явища живої та неживої природи, заохочувати до активності, самостійності у пізнанні природи.
3. Підвищити професійну  компетентність педагогів, сприяти пошуку оптимальних шляхів розвитку інтелектуальних здібностей вихованців здібностей вихованців засобами пізнання об’єктів природи.

Мовленнєво-творчий факультет



 

Мета: Формувати інтелект дошкільників шляхом розвитку повноцінних мовленнєвих здібностей.
Завдання:
1.Розвивати лінгвістичні та інтелектуальні здібності у дітей, виробляти навички правильної розмовної мови, виховувати культуру мовлення.
2.Передавати дітям засобами мови суспільний досвід, духовну культуру народу, його національну ментальність.                          
3.Вдосконалювати професійну майстерність педагогів щодо мовленнєвого та інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку.


Фотозвіт про роботу мовленнєво-творчого факультету за 2019-2020 навчальний рік



Історико-географічний факультет


Мета: Розвивати особистість , стимулювати інтелектуальний потенціал вихованців шляхом формування історико - географічних уявлень.
Завдання:
1.Вчити дітей пізнавати історико - географічне довкілля, розширювати свій світогляд, експериментувати, користуватися здобутим досвідом у практичній діяльності.
2.Вчити усвідомлювати причинно –наслідкові зв’язки між природою і суспільством, встановлювати найпростіші закономірності.
3. Примножувати досвід педагогів ДНЗ щодо розвитку  розумових здібностей дітей шляхом формування у них  історико – географічних уявлень.


  Дослідження свідчать, що останнім часом значно збільшилася кількість дітей дошкільного віку з підвищеною тривожністю. Однією з основних пр...