- в телефонному режимі +38(066)307-95-88;
- за допомогою мобільного додатку Viber;
- на інтернет-платформі ZOOM;
- ptasad@ukr.net
Сьогодні світ є непередбачуваним. Він
постійно змінюється. Нові
технології означають, що ми живимо та працюємо у такий спосіб, який не існував
навіть двадцять років тому. Діти потребують вмінь та способу мислення, які
дозволяють їм уникнути цієї невизначеності, створювати можливості для себе та
своїх спільнот, а також навчатися впродовж життя.
Дослідження свідчать, що останнім часом значно збільшилася кількість дітей дошкільного віку з підвищеною тривожністю. Однією з основних причин такої негативної динаміки є невідповідне поводження з дітьми. Дитинство — пора становлення особистості. І саме у цей період дитина потребує найбільшої уваги і захисту. Тож найближче оточення має забезпечити дитині належний догляд та турботу, а головне — безпечне і радісне існування.
Зимова сесія професійної спільноти
засідання фокус-групи
(27.01.2022)
Презентація досвіду роботи за проблемною темою
Керуємо емоціями - даруємо позитив!
Емоції супроводжують будь яку активність людини. Вони один із головних механізмів внутрішньої регуляції психічної діяльності й поведінки людини, спрямований задовольнити її актуальні потреби.
Людина, яка вміє керувати своїми емоціями та розпізнавати почуття інших, впевнена у власних силах, зберігає спокій під час проблемних ситуацій і ефективно комунікує з оточенням. Саме здатність розпізнавати та розуміти власні емоції, наміри, мотивацію та бажання й почуття інших називають - емоційним інтелектом.
26 січня для педагогічних працівників нашого дитячого садка практичний психолог Позняк Тетяна Анатоліївна провела практичне заняття з елементами тренінгу "Керуємо емоціями - даруємо позитив!"
Тематична руханка, гра та інтерактивні вправи допомогли педагогам зняти психоемоційне напруження, розкрити суть понять «емоції» та «емоційний інтелект», сформувати ставлення до емоцій та почуттів як до життєвих цінностей, пропрацювати навички самопізнання та саморегуляції, створити кейс методів і прийомів, які стимулюють появу позитивних емоційних станів у дітей.
Розвиваємо навички ефективної взаємодії Щороку в нашому дитячому садку практичний психолог Позняк Тетяна Анатоліївна проводить з дітьми 5-6 р.ж. заняття за парціальною програмою "Вчимося жити разом", де формує у вихованців навички ефективної взаємодії в єдності завдань морального, інтелектуального та духовного розвитку.
На заняттях діти в ігровій формі розвивають емоційно-чуттєву сферу, вольову регуляцію діяльності та опірність до негативних впливів середовища, усвідомлюють причини і наслідки вчинків та подій у житті людини.
Набуті сьогодні знання стануть міцним фундаментом їхнього життєвого успіху.
Міжнародний день людей з інвалідністю
Дослідження свідчать, що останнім часом значно збільшилася кількість дітей дошкільного віку з підвищеною тривожністю. Однією з основних причин такої негативної динаміки є невідповідне поводження з дітьми. Дитинство — пора становлення особистості. І саме у цей період дитина потребує найбільшої уваги і захисту. Тож найближче оточення має забезпечити дитині належний догляд та турботу, а головне — безпечне і радісне існування.
Зимова сесія професійної спільноти
засідання фокус-групи
(27.01.2022)
Презентація досвіду роботи за проблемною темою
Керуємо емоціями - даруємо позитив!
Емоції супроводжують будь яку активність людини. Вони один із головних механізмів внутрішньої регуляції психічної діяльності й поведінки людини, спрямований задовольнити її актуальні потреби.
Людина, яка вміє керувати своїми емоціями та розпізнавати почуття інших, впевнена у власних силах, зберігає спокій під час проблемних ситуацій і ефективно комунікує з оточенням. Саме здатність розпізнавати та розуміти власні емоції, наміри, мотивацію та бажання й почуття інших називають - емоційним інтелектом.
26 січня для педагогічних працівників нашого дитячого садка практичний психолог Позняк Тетяна Анатоліївна провела практичне заняття з елементами тренінгу "Керуємо емоціями - даруємо позитив!"
Тематична руханка, гра та інтерактивні вправи допомогли педагогам зняти психоемоційне напруження, розкрити суть понять «емоції» та «емоційний інтелект», сформувати ставлення до емоцій та почуттів як до життєвих цінностей, пропрацювати навички самопізнання та саморегуляції, створити кейс методів і прийомів, які стимулюють появу позитивних емоційних станів у дітей.
Щороку в нашому дитячому садку практичний психолог Позняк Тетяна Анатоліївна проводить з дітьми 5-6 р.ж. заняття за парціальною програмою "Вчимося жити разом", де формує у вихованців навички ефективної взаємодії в єдності завдань морального, інтелектуального та духовного розвитку.
На заняттях діти в ігровій формі розвивають емоційно-чуттєву сферу, вольову регуляцію діяльності та опірність до негативних впливів середовища, усвідомлюють причини і наслідки вчинків та подій у житті людини.
Набуті сьогодні знання стануть міцним фундаментом їхнього життєвого успіху.
Міжнародний день людей з інвалідністю
3 грудня Україна разом зі світовою спільнотою відзначає міжнародний день людей з інвалідністю. Практичним психологом Позняк Т.А. та педагогом соціальним Кутенець К.А. були проведені заходи в напрямку підтримки людей з обмеженими можливостями: ранкова зустріч «В колі людської турботи», дидактична гра «Ніжне слово», творча вправа «Сонечко милосердя», бесіда «Вчимося поважати», заняття "Творимо добро".
Під час заходів вихованці усвідомили поняття «толерантність», які риси притаманні толерантній людині. Виховуючи чуйність та співчуття у серцях майбутнього покоління, ми сприяємо усвідомленню і розумінню того, що інвалідність – це не вирок! Попри всі свої недуги – прив’язаність до візка, відсутність слуху чи зору – люди з особливими потребами демонструють світові свої надможливі здібності і стають для абсолютно здорових громадян прикладом мужності та рішучості, займають активну життєву позицію.
ПЕДРАДА №4
19 травня згідно річного плану роботи в ЗДО №37 відбулась підсумкова педрада.
Звіт практичного психолога.
![]() |
Перегляд м/ф «Крихітка Єнот» |
![]() |
Ранкова зустріч. Гра «Коло лагідних імен» |
![]() | ||||
Проблемна ситуація «Подарунок»
|
![]() |
Трудовий десант «Відкрий скриньку своєї душі – зроби добру справу» |
![]() |
Акція «Весняні передбачення» |
![]() |
Ігротека з розвитку емоційної сфери |
![]() |
Квест-гра «Пожирач неприємностей» |
Тиждень Психології
НАШІ РЕСУРСИ
Бути в ресурсі - це такий стан, коли задоволені базові потреби і є енергія на досягнення цілей. Це наповненість, легкість, енергійність, гармонія. Якщо ресурсу вистачає, ви готові згорнути гори: дихати на повні груди, отримувати задоволення від життя, ставити цілі і йти до них, дарувати свою любов і відчувати себе щасливими.
В рамках Тижня Психології практичний психолог закладу Позняк Т.А провела для педагогічних працівників практичне заняття з елементами тренінгу "Наші ресурси".
Педагоги опанували складові ресурсного стану, провели індивідуальне дослідження наскільки вони сповнені енергією чи, навпаки, потребують «живлення»; зрозуміли, шо впевненість, творчість, повага та любов до себе - це ресурс; удосконалили навички спілкування без слів; усвідомили, що можливості приходять в різних формах з моря життя, а ми повинні прийняти їх на символічний борт нашого корабля майбутнього і разом з ними йти попутним вітром в порт нашої мрії.
На прикладі колег переконалися, що знаходити ресурси легко,
а бути в ресурсному стані - наче мати крила.
![]() |
Складові ресурсного стану |
Час - як ресурс. Експрес-тест на втому
Мрії та планування - як ресурс
Вправа «Човник Майбутнього на хвилях Можливостей»
План захів
Дата |
Заходи
|
Цільова група |
19.04.2021 День гарного настрою | Акція «Афоризми»
Повідомлення «Прихована сила усмішки» Перегляд м/ф «Крихітка Єнот» з обговоренням | Педагогічні працівники Батьки
Діти
|
20.04.2021 День щастя
| Рекомендації «10 способів відновити рівновагу» Створення книги «Гармонія дитинства або кроки назустріч щастю» Гра «Коло лагідних імен» Проблемна ситуація «Подарунок» Бесіда «Не потрібно чекати щастя – треба бути щасливим» | Педагогічні працівники Батьки
Діти 3-4 р.ж Діти 5 р.ж. Діти 6 р.ж. |
21.04.2021 День мрій та побажань
| Створення панно «Килим майбутнього» Практичне заняття з елементами тренінгу «Наші ресурси» Інтерв’ю «Ким мрієш бути?» | Батьки
Педагогічні працівники Діти |
22.04.2021 День доброти та турботи про ближнього
|
Фотовиставка «Серце повне турботи і доброти» (колективні роботи груп) Трудовий десант «Відкрий скриньку своєї душі – зроби добру справу» |
Вихователі, діти, батьки
Вихователі, діти |
23.04.2021 День психолога | Акція «Весняні передбачення»
Квест-гра «Пожирач неприємностей» Ігротека з розвитку емоційної сфери | Педагогічні працівники, батьки Учасники ОП Діти |
Будиночок з секретом
в рамках СЕМІНАРа-ПРАКТИКУМа ДЛЯ ПЕДАГОГІ
«НЕТРАДИЦІЙНА РОБОТА З КАЗКОЮ»
практичний психолог Позняк Т.А. познайомила педагогів з творчими методами і прийомами роботи з використанням казкотерапіїї та ТРВЗ-інструментами.
Новий рік - як джерело нових можливостей
та професійного розвитку
Успішний педагог, як і фахівець будь-якої професії – це людина, яка дивує, яка завжди на крок попереду.
З метою подолань ознак профвигорання та вивільнення місця для натхнення, неймовірних ідей та нових професійних планів практичний психолог закладу Позняк Тетяна Анатоліївна провела для педагогів коучингову сесію «Новий рік – як джерело нових можливостей та професійного розвитку».
Педагоги зустрілися з Життям, яке подарувало їм мотиватори щодо подальшого професійного зростання. Виконали вправу «Топ-10 моїх подолань» та намалювали дерево власних починань на найближчі два місяці. Дослідили свою самооцінку та самомотивацію через практику «Мій вчорашній день». Знайшли свій баланс професійного розвитку та зясували, що означає 100% відпочинок у вправі «Вітрувіальна людина». З аєродрому Цілей запустили літаки Мрій, опанували формулу мотивації аби ніколи не сумніватися та активно рухатися до своєї мети.
Робота в команді – ключовий фактор успіху
Команда дає можливість реалізації проектів, які не під силу одній людині. З метою посилення готовності всіх членів колективу до співпраці, практичним психологом закладу Позняк Т.А. був проведений ігровий практикум «Робота в команді – ключовий фактор успіху». Педагоги дізнались про переваги компетенції «вміння працювати в команді», пограли в ігри та отримали практичні поради.
Зустріч з тренером LEGO Foundation.
24 листопада в рамках роботи за проектом «Сприяння освіті» відбулась зустріч, яка проходила в on-line режимі на платформі Zoom.
Тема зустрічі: «Шість цеглинок 2.0. Новий погляд». Ця тема для когось з педагогів зовсім нова, а комусь дещо знайома, але всім учасникам дала змогу поглянути на методику «Шість цеглинок 2.0» по – новому.
LEGO продовжує нас дивувати використанням ігрового підходу до навчання.
Увага до уваги
(розвиток довільної уваги, переключення й розподілу)
Змальовування по клітинах
(розвиток концентрації й обсягу уваги, формування уміння наслідувати зразок, розвиток дрібної моторики)
(розвиток довільної уваги, пам’яті, мислення)
Що чутно?
(розвиток слухової уваги)
Що сховано у малюнках?
(розвиток концентрації уваги, цілісності сприйняття)
(розвиток уміння переключати увагу)
(тренування розподілу уваги)
Чотири стихії
(розвиток уваги, слухового й рухового аналізаторів)
![]() |
Цікаве свято - Всесвітній День ґудзиків - відзначається щорічно 16-го листопада.
Скористалися майже сторічною традицією святкування Всесвітнього Дня ґудзиків і в нашому дитячому садку. Практичний психолог закладу Позняк Тетяна Анатоліївна провела заняття з використанням ґудзикотерапії на тему «Пригоди пана Ґудзика», у якому прийняли активну участь діти групи «Екотопік». Подорож Країною Ґудзиків була захоплюючою, цікавою та пізнавальною.
Арт-терапія та успішна адаптація
Процес малювання виконує профілактичну функцію, тому малювання пальчиками – це дуже захоплююче і корисне заняття.
Воно сприяє розвитку не тільки дрібної моторики, уяви, творчих здібностей, але й збагачує внутрішній світ дитини позитивними емоціями, стимулює формування позитивної самооцінки, відкриває малюку нові грані пізнання світу.
![]() |
Заняття практичного психолога з дітьми 3-го р.ж. |
"Опікуємося дитиною разом з родиною"
Позняк Тетяна Анатоліївна
Всі батьки отримали подарунок від практичного психолога – книжку-нагадайку "Я люблю свою дитину".