«ШКОЛА МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ»

Керівник – Луньова Галина Анатоліївна (вища кваліфікаційна категорія, звання "вихователь - методист")
План
роботи Школи педагогічного зростання
на 2021 – 2022
План роботи
школи
молодого вихователя «Сходинки майстерності»
на 2020 – 2021 навчальний рік
№ п/п |
Зміст та форми
роботи |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
1.1.
1.2. 1.3. |
Інструктивно-методична нарада: ознайомлення з планом
роботи школи на навчальний рік Рекомендації по проведенню батьківських зборів Анкетування педагогів «Ставлення молодого педагога закладу дошкільної освіти до
професійної діяльності» |
Вересень |
Вихователь – методист Назарук Л.М. Вихователь Луньова Г.А. Вихователь Луньова Г.А. |
|
2.1. 2.2.
2.3. |
Семінар – практикум «Ефективне спілкування з батьками вихованців» Методичні рекомендації з
теми: «Навчання грамоти старших дошкільників в ЗДО» Пам’ятка «Вимоги до проведення
занять» |
Жовтень |
Вихователь Луньова Г.А. Вихователь Антонова Н.Б. Вихователь Аксьонова Н.Б. |
|
3.1.
3.2. |
Консультація «Інтерактивні
підходи до організації занять пізнавального циклу в ЗДО» Обмін досвідом
«Виховання культурно – гігієнічних навичок у дошкільників» |
Листопад |
Вихователь
Стороженко О.О. Слухачі школи |
|
4.1.
4.2. |
Консультація з теми:
«Математика навколо нас. Як планувати математику» Пам’ятка «Організація
чергування в ЗДО» |
Грудень |
Вихователь
Луньова Г.А. Вихователь Антонова Н.Б. |
|
5.1. 5.2. |
Пам’ятка
«Практичні рекомендації вихователям щодо впровадження в роботу дидактичних
ігор» Освітній коучинг «Педагогіка партнерства» |
Січень |
Вихователь Стороженко О.О. Вихователь
Луньова Г.А. |
|
6. |
Методичні рекомендації щодо організації
сюжетно – рольових ігор |
Лютий |
Вихователь
Луньова Г.А. |
|
7. |
Майстер – клас
«Гра по - новому, навчання по - іншому» |
Березень |
Вихователь
Луньова Г.А. |
|
8. |
Консультація «Дослідницька діяльність дітей на
прогулянці» |
Квітень |
Вихователь
Луньова Г.А. |
|
9.1. 9.2. |
Пам’ятки «Молодий педагог і батьки, або
Авторитет не залежить від віку» Рекомендації
«Організація літнього оздоровлення в ЗДО» |
|
Вихователь
Аксьонова Н.Б. Вихователь
Антонова Н.Б. |
Рекомендації
по проведенню батьківських зборів
- Вихователі
заздалегідь повідомляють батьків про батьківські збори через об’яву, в якій
зазначається тема, порядок денний, дата і час проведення зборів.
- Складається план проведення зборів, виходячи з теми та мети зборів
- Тривалість проведення зборів – одна година (20 хв. з участю дітей, 30 – 40 хв. тільки з батьками).
- На зборах в першу чергу обговорюються питання педагогічного напрямку, які стосуються розвитку і виховання вихованців.
- Педагог задає тон спілкування – він має бути доброзичливий, коректний. Розповідаючи про невдачі, прикрощі, негаразди, що мали місце в групі, не варто називати конкретні прізвища, доцільніше обговорити питання в проблемному плані. Не варто нав’язувати батькам своєї думки. Має бути спільне обговорення проблеми. Забороняється обговорювати результати педагогічної чи психологічної діагностики. Дані про дітей даються батькам в індивідуальному порядку.
- Неприпустимо також привселюдно повчати й звинувачувати батьків, звертатися до членів родини слід на ім’я та по батькові, не допускаючи звернень на «мати Іванова Роми».
№ п/п
|
|||||
№47477242 30.06.2014 |
|||||
№ п/п
|
Зміст та форми роботи
|
Термін
|
Відповідальний
|
Примітки
|
1.
|
1.1. Інструктивно-методична нарада:призначення педагогів наставників
1.2. Ознайомлення з планом роботи школи молодого вихователя «Сходинки
майстерності»
|
вересень
|
Вихователь – методист
Назарук Л.М.
Вихователь Луньова Г.А.
|
|
2.
|
2.1. Складання індивідуальних планів роботи молодих спеціалістів та їх
наставників
2.2. «Методичні посиденьки»: самоосвіта – робота із пресою, методичними
посібниками
|
жовтень
|
Вихователі – наставники,
молоді спеціалісти
|
|
3.
|
3.1. Семінар - практикум
для молодих педагогів:
«Вихователь – професія
чи покликання?»
|
листопад
|
Луньова Г.А.
|
|
4.
|
4.1. Відвідування заходів з метою надання допомоги молодим спеціалістам
4.2. Консультація «Фізичні вправи, які мають обмеження в дошкільному віці»
|
грудень
|
Вихователі – наставники
Луньова Г.А.
|
|
5.
|
5.1.Консультація «Сюжетно-рольові ігри, їх місце в житті дитини»
5.2. Огляд преси «Все для вихователів» - фахова література, як форма роботи
з самоосвіти
|
січень
|
Луньова Г.А.
Товаровська Д.А.
|
|
6.
|
6.1. «Дискусія-зустріч»: інноваційні технології. Пошуки, проблеми;
виготовлення зразків роздавального матеріалу.
6.2. «Хвилинки відпочинку»: фізкультхвилинки, фізкультпаузи.
|
лютий
|
Луньова Г.А.
Інст.. фіз. вихов.
Левада Ю.В.
|
|
7.
|
7.1Практична робота: відвідування відкритих занять у колег.
7.2. Методичний діалог: «Що цінного для роботи я взяла після перегляду
заняття?»
7.3. Консультація «Дослідницька діяльність дітей на прогулянці»
|
березень
|
Молоді спеціалісти
Молоді спеціалісти
Луньова Г.А.
|
|
8.
|
8.1. «Методична шкатулка»: критерії оцінювання дітей дошкільного віку
згідно з програмовими вимогами.
8.2. Консультація «Організація роботи з дітьми в оздоровчий період»
|
квітень
|
Вихователь – методист
Назарук Л.М
|
|
9.
|
9.1. Тиждень молодого спеціаліста: - перегляди
занять;
виступи – презентації за темою самоосвіти
|
травень
|
Вихователь – методист
Назарук Л.М. наставники, молоді спеціалісти
|
Кодекс честі молодого вихователя
Школа молодого спеціаліста


