середа, 12 липня 2017 р.

Ранкова зустріч скликає друзів




Я всміхаюсь сонечку,
Здраствуй золоте,
Я всміхаюсь квіточці,
Хай вона росте.
Я всміхаюсь дощику,
Лийся мов з відра,
Ми всміхнемось друзям,
Зичим їм добра.
 
Такою поетичною хвилинкою розпочинається ранкова зустріч педагогів з вихованцями ДНЗ №37 «Пізнайко»
Дошкільник і його життя є самоцінним, бо дитинство неповторне, отже необхідно дбати не про підготовку дитини до майбутнього життя, школи тощо, а про життя, яке дитина проживає сьогодні. Тому наші педагоги і використовують ті засоби та методи навчання і виховання, які є найбільш близькими природі дитини дошкільного віку та займають провідне місце у її житті.
Свою роботу щодня вихователі розпочинають із ранкової зустрічі. Ранкова зустріч педагога з дітьми – це ніби ранкова роса, блискавка, міні-гра комплексного характеру, яка допомагає дітям краще познайомитися, пізнати, зрозуміти себе і своїх друзів.
Ранкова зустріч - це запланований структурований збір, який займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності групи, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Вона створює позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садку, дає вихователю можливість навчити дітей взаємній повазі та доброму ставленню один до одного, сприяє формуванню в групі цілісного колективу.
Мета ранкової зустрічі — приготувати дітей до робочого дня.
Така зустріч сприяє:

  • формуванню колективу, оскільки в цей час діти вчаться слухати один одного, дивитись в очі своїм товаришам, обмінюватись інформацією, враженнями; доброзичливо і з повагою ставитись до інших, вчаться бути відповідальними членами колективу;
  • розвитку навичок спілкування, дає дітям змогу висловлювати свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші, уважно слухати, коли говорять інші;
  • розвитку соціальних навичок;
  • створенню позитивного настрою в групі.


























  Дослідження свідчать, що останнім часом значно збільшилася кількість дітей дошкільного віку з підвищеною тривожністю. Однією з основних пр...